Minden Társasház életében adódik olyan váratlan meghibásodás – akár éjszaka, hétvégén vagy többnapos ünnep idején – mely azonnali beavatkozást igényel. Ilyenkor 0-24 órás készenlétet biztosító partner cégeink nagyon rövid időn belül megkezdik a hiba szakszerű elhárítását, sok esetben több millió forintos kártól megkímélve a Társasházat.

A gazdálkodás során elvünk, hogy nem pusztán az elengedhetetlenül szükséges javításokat végeztetjük el, hanem olyan értéknövelő munkálatokat is, melyek igényesebbé, kényelmesebbé, biztonságosabbá teszik az ott lakók életét. Munkánk eredményességét jelzi, hogy az általunk képviselt társasházak tulajdonosai kiemelkedő műszaki állapotú épületeket tudhatnak magukénak

– a lakások és az üzlethelyiségek értéke változatlanul magas, a társasházak pénzügyi helyzete stabil. Ezt minden bizonnyal Ön is így szeretné saját Társasháza esetében is, hiszen az ingatlanvásárlás hosszú távú befektetés. Büszkék vagyunk arra, hogy azok a tulajdonosi közösségek, melyek minket választottak, évről-évre bizalmat szavaznak Társaságunknak: számos társasház több mint egy évtizede

 

Társaságunk legfőbb közös képviselői teendői:

•A társasház működési számlájának kezelése – költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben; OTP terminál, … stb.

•A tarsashaz felújítási, megtakarítási alapjainak kezelése

•Lakástakarék pénztár illetve lakáskassza szerződéseinek karbantartása

•A társasház teljes pénzforgalmának, naprakész könyvelés – NAV által elfogadott könyvelői programmal.

•Tulajdonosi folyószámlák (albetétek) egyenlegeinek naprakész nyilvántartása

•Az új építésű társasházak közös területeinek garanciális és szavatossági ügyeinek intézése.

•Szervezeti és Működési Szabályzat elkészítése és közgyűlés elé terjesztése

•Pénzügyi beszámolók elkészítése

•Folyamatos tulajdonosi tájékoztatás

•Számvizsgáló Bizottsággal folyamatos kapcsolattartás

•Cégünk honlapján havonta frissített, jelszóval védett pénzügyi kimutatás a Társasház pénzügyi helyzetéről

•NAV felé történő jelentések elkészítése és megküldése elektronikus ügyfélkapun keresztül.

•Költségvetési terv készítése – a szolgáltatóktól előzetesen beszerzett árváltozások figyelembe vételével.

•Az előző pénzügyi évről beszámoló elkészítése – tulajdonosonkénti kimutatásokkal.

•Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása.

•A közös költség befizetésének folyamatos ellenőrzése

•Közös költség kintlévőségek behajtására jogi folyamatok megindítása.

•Vállalkozói és karbantartási szerződések megkötése

•Karbantartási munkák megrendelése előzetes árajánlatkérés, versenyeztetés után.

•Szakipari munkák megrendelése

•Az elvégzett szakipari munkák ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolás után.

•Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozásra megrendelések megadása

•Biztosítótársaságokkal kapcsolttartás

•Közös területek biztosítási káreseményeinek bejelentése, kárszakértővel egyeztetése

•Biztosítási kárrendezés kezdeményezése.

•Közüzemekkel való kapcsolattartás

•Önkormányzattal való kapcsolattartás,

•Önkormányzati pályázati lehetőségek felkutatása